پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 181739
مهلت ثبت اعتراضات يارانه‌اي تمديد شد
تاریخ انتشار : 1394/03/19 17:38:30
نمایش : 1540
مهلت ثبت اعتراض حذف شدگان از دريافت يارانه نقدي با تصميم وزارت کار تا پايان خردادماه جاري تمديد شد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعي اعلام کرد: مهلت ثبت اعتراضات حذف شدگان از دريافت يارانه نقدي که پيش از اين از پنجم خردادماه تا فردا بيستم در سامانه yaraneh۱۰.ir پيش بيني شده بود، تا پايان خردادماه جاري تمديد شد.

بر پايه اين گزارش، وزارت کار تصميم گرفت فرصتي ديگر به معترضان بدهد تا بتوانند در صورت اعتراض، درخواست خود را در سامانه ياد شده به ثبت برسانند.

پيش از اين وزارت کار در اطلاعيه اي اعلام کرده بود: سامانه ثبت و رسيدگي به اعتراضات حذف شدگان (غير نيازمند) از دريافت يارانه نقدي (yaraneh۱۰.ir) از امروز (۵ خرداد) آغاز به کار کرد و حذف شدگان از دريافت يارانه مي توانند به مدت يک ماه شکايت خود را ثبت کنند.

در اين سامانه تمهيدات لازم براي رسيدگي به شکايات حذف شدگان از دريافت يارانه در نظر گرفته شده است.


شهرونداني که در زمره غير نيازمندان تشخيص داده شده و يارانه آنها حذف شده است از تاريخ ۵ خرداد به مدت يکماه فرصت دارند که اعتراض خود را در سامانه yaraneh۱۰.ir (موضوع کميسيون ماده ۱۰ قانون هدفمند کردن يارانه ها) ثبت کنند. شهروندان حداکثر ۱۵ روز پس از ثبت اعتراض، پاسخ خود را دريافت خواهند کرد.

براساس بودجه سال ۹۴ درآمد هدفمندسازي يارانه ها به ۳۹ هزار ميليارد تومان کاهش يافته بنابراين بايد پرداخت يارانه در سال جاري نسبت به سال گذشته تا حدود ۴ هزار ميليارد تومان کاهش يابد. هرچند دولت در گام اول اجراي اين طرح، يارانه نقدي حدود ۲۰۰ هزار نفر را حذف کرده اما براي جبران کاهش درآمدي هدفمندي يارانه ها بايد معادل ۵ تا ۶ ميليون نفر ديگر را از دريافت يارانه حذف کند.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html